Faktura til Søndre Land kommune

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

hva forsøkte du å finne?


Alle fakturaer til Søndre Land kommune skal sendes elektronisk i standardformatet elektronisk handelsformat (EHF). Unntaksvis kan fakturaer sendes på e-post etter avtale. Rett mottaker er alltid Søndre Land kommune, ikke en enhet/avdeling.  

Krav til faktura

Fakturaen skal alltid tilfredsstille de til enhver tid gjeldende lover og forskrifter. Betalingsbetingelser: Netto pr. 30 dager 

  • Angivelse / dokumentasjon av leverte varer og tjenester.
  • Fullstendig varenummer / artikkelnummer på den enkelte varelinje
  • Partene bærer selv sine egne kostnader ved bruk av elektronisk faktura.
  • Alle fakturaer skal innehold referanse til intern mottaker i Søndre Land kommune. Referansen får du av bestiller og skal stå i feltet «Deres ref:»
  • Kreditnota skal referere til hvilket fakturanummer som kreditnotaen gjelder

Les mer om EHF-formatet hos Difi

Fakturaadresse

Alle fakturaer skal sendes elektronisk til følgende EHF-adresser:

  • Vårt referansenummer: 961381630
  • Dersom faktura må sendes på e-post skal dette skje etter avtale og sendes til fakturamottak@sondre-land.kommune.no
  • Fakturaadresse: Søndre Land kommune, Hovsbakken 1, 2860 HOV

Kontakt oss

Har du spørsmål, ta kontakt med økonomiavdelingen i kommunen.

 

 


Publisert: 08.03.2025 13.11.34
Sist endret: 10.03.2025 10.19