Bra respons på boligundersøkelsen

Boligundersøkelsen som Søndre Land kommune satte i gang 6.mai har fått bra respons så langt.

Søndre Land kommune jobber med boligutvikling for innbyggerne på mange måter. Både på Grettejordet med nybygging, videre utvikling av boliger i gammel bygningsmasse, småhus og andre pilotprosjekter, reguleringsplaner, samt informasjon om tilpasning av boliger til å møte hverdagen på nye måter.

I denne forbindelse ble det sendt ut en undersøkelse til mange av våre innbyggere mandag 6. mai. Der man kunne klikke seg inn på et skjema, fylle ut og sende inn. Det er pr 16.05 kommet inn ca 600 svar!

I videoen under forteller ordføreren og rådgiver Tone Gellein mer om saken:

Dersom du ikke har svart på undersøkelsen ennå kan du klikke deg inn på spørreskjemaet via denne lilnken:

Dersom du helst vil fylle ut skjemaet på papir kan du gjøre det på servicetorget/biblioteket i Hov. Der er det lagt ut skjemaer.

Svarfrist er tirsdag 21.mai kl.23:59.

Takk for din deltakelse!

Boligundersøkelsen ble omtalt på kommunens hjemmeside 2.mai. Les mer her.

Publisert: 10.05.2024 09.09.25
Sist endret: 16.05.2024 08.30